Folder

De organisatie brengt jaarlijks acht tot tien folders uit. De folder is overwegend ‘groen’ en leden bepalen zelf of zij deelnemen.

Voorbeelden van de organisatiefolder.

Hoe werkt het?

Via het inschrijfformulier kan de deelnemer zijn of haar wensen aangeven. Denk hierbij aan de oplage, optionele deelname aan verspreiding via de organisatie en optionele deelname aan centrale levering van de folderhandel.

Sleutelwoord voor deelnemers aan de organisatiefolder is ‘ontzorging’. Dit betekent dat deelnemers in principe alleen ‘ja’ hoeven te zeggen. De rest wordt geregeld: van invulling van de folder tot opmaak en van druk tot, indien gewenst, automatische levering van de folderhandel. Zelfs de verspreiding van de folder kan via de organisatie worden geregeld.

De inhoud van de folder wordt samengesteld door de foldercommissie. De foldercommissie bestaat uit een drietal ervaren tuincentrumondernemers. Zij worden bijgestaan door servicekantoor Instituut voor Tuincentra. De gebundelde kennis en ervaring zorgt ervoor dat er aantrekkelijke en gevarieerde folders worden uitgebracht.

Voordelen van de organisatiefolder

  • Gehele ontzorging: de basis van de offline marketing voor het tuincentrum eenvoudig geregeld!
  • Een gezamenlijke folder maar met eigen logo, openingstijden én, desgewenst, prijzen.

Optioneel, te kiezen door de individuele deelnemer:

  • Automatische levering van de folderhandel.
  • Topkaarten voor presentatie op/bij het schap.
  • Winkelexemplaren.
  • Verspreiding tegen scherpe prijs via de organisatie.

Voorbeelden van topkaarten.

Doet u ook mee?

De organisatie regelt jaarlijks de folder voor 30+ tuincentra waarbij er meer dan 4 miljoen folders worden gedrukt en verspreid. Wilt u ook meedoen? Neem dan contact met ons op.